Sidor

måndag 11 april 2011

Pyssel & Petra?

Jag har lyckan att ha en god vän som har hittat sidor i mig jag trodde inte fanns. Som tex detta med pyssel. Jag brukar tycka om "raka rör"-stilen, gillar att inreda och göra stora grovjobb, som att slipa och måla ett skåp, tapetsera, måla.., men " nippelinappeli"   har inte riktigt varit min grej..har jag trott..för visst kan man köra "raka rör" stilen i pysslandet också. Jag är överlycklig över mina stämplar, färger och dyra papper-det gör en på gott humör!!  Är visserligen en rookie ännu inom detta område, men även här är sloganen "learning by doing" ett beskrivande sätt på hur man utvecklas.
Den goda fördelen då vi träffas för pysselstund, denna gång fixade vi till lite kort, är att våra underbara män samtidigt gör mat- Tänk vilken lyx!




2 kommentarer:

  1. Såna där pysselstunder är bara det bästa! så kul att bli inspirerad av andra o så får man nåt gjort också. Det lät verkligen lyxigt!

    SvaraRadera
  2. låter helt super gemytligt. Och vilka fina kort, faktiskt. Kanske vi i nästa inslag får en skymt av de där matlagande männen också?

    SvaraRadera