Sidor

lördag 30 april 2011

Den svarta missen i hallen...

Denna söta katt  mötter mig i hallen då jag kom hem igår!

Veckans TACK går till min underbara vän och kollega Nina. Efter en stressig vecka  med oro att inte hinna med allt jag borde göra, hade Nina valt att pigga upp mig och lätta på min tillvaro med att överraska mig med denna lilla sötnos.

Veckans TACK går också till sötnosarna, vår guddotter F och hennes småsyskon, som mitt i min egen stressiga tillvaro tar en ner på jorden, som genom sin äkta glädje över att få åka ner till affären och köpa vappballongen, visar att livet handlar just om de små stunderna.

Idag känns det dock som tåget skulle kört över en, totalt trötthet i kropp och knopp, men lite frisk luft får mig säkert att må bättre och ikväll skall vi få avnjuta en god vappmiddag hos goda vänner!

GLADA VAPPEN till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar